Here we go.

Ooooh, nu är de bra. Jag är taggad. De ska bli så roligt ikväll. Sitter hemma, precis gjort mig i ordning och väntar på Elin. Vi tänkte börja lite här sen gå över till pojkarna, och sist blire gå 200 meter till Kåren. Jag är glad ikväll! Hoppas vi blir ett par från klassen. Har förövrigt fikat hos Emma och Ola idag och de var mysigt. Vi ses på tok för sällan nuförtiden!

De är sjukt att tänka tillbaks på de liv vi levde för exakt två år sedan. Så olikt de vi lever nu och aldrig hade vi kunnat tänka oss att de skulle se ut som de gör idag. Ute jämt var vi, jämt jämt jämt. Emma var singel och min situation såg ju också lite annorlunda ut. Jag visste nog inte ens vad retoriker betydde då, haha. Det är väl bra? "Ung och dum", (haha låter som om jag är gammal och klok nu.)


Nej, Here we go.

Kommentarer
Postat av: Josephine

ah visst är det kul att man känner igen någon som är med o tävlar! det blir ju liksom roligare att titta då! skövde är som det alltid har varit, eller ja vi är ju ett hus fattigare i centrum... som du säkert vet :) Men ryd är sig likt... eller ja kanske inte, man vet liksom inte riktigt vilket land man befinner sig i när man ska till bussen. Ännu mer påtagligt nu när skolan lagt ner...

hur är örebro?? livet som sambos funkar kalas eller? :) hälsa daniel! kramkram

2009-01-10 @ 19:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback