Hejja... nej.

Ja, jag borde väl skriva : man mår som man förtjänar men idag är det vedervärdigt. Jag vill inte skylla mig själv jag vill skylla på alla andra människor som var på Harrys igår kväll. Jag har spenderat dagen i sägen, förutom de timmar elin var här och vi pluggade (hon plugga, jag mumla) mellan 13-14.30. Nu har jag fått i mig lite mat, duschat, blivit lite mer människa och tydligen är vi bjudna till Alforno för att äta middag med Gustav och Lisa + fler par.

Lisa och Gustav är ju planerade att ha barn nästa vecka så de här såg dem som sista gången de kunde gå ut och äta ihop på ett tag. Det ska bli trevligt. Ni kan ju hålla tummarna för att jag klarar mig galant ikväll. Något annat vore hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback