Godnatt från mig.

Snart är det godnatt. Dagens höjdpunkt var helt klart lilla Victor och det mysiga besöket hos Lisa och Gustav. Trodde jag hade sovmorgon men imorgon men icke. Jag ser fram emot helgen då Mattias dyker upp från Skövde. Jag fick även en idé kväll. En ordentlig sådan, en dröm-idé som jag ska försöka utveckla. Matilda vet. Men ni får inget veta, det är hemligt.

Jag gjorde en underbar Spotify-lista och döpte den till "Mysmusik". Blandade allt från Bo kasper, Laura Pausini, Missy Higgins, Jason Mraz, Stevie Wonder, Elvis Costello och Marvin Gaye. Den ska få gå varm när jag pluggar imorgon.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihi! Vår lilla stora hemlis, värsta glad gör den mig iallafall! Saknar dig sjukt baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback