Ben&Jerry i kollektivet

Precis hemkommen från en timma hos Erik och Peder. Riktigt mysigt har de fått tycker jag allt. Lite som ett kollektiv med alla som ränner där, men det är som det ska vara. Ikväll var det jag, Elin, Erik, Peder, Sebastian och Sebastians mamma som hälsade på från Varberg. Jomantackar. Handbollsmatchen mellan Sverige - Kroatien stod på, jag ger den inga kommentarer. (förutom att handboll är svintrist att se på tv. live är så mycket bättre.) Jag roade mig med Ben&Jerry-glassen som jag och Elin köpt med. Den kan man inte bli besviken på.

Igår var jag duktig. Och det kan tyckas töntigt/märkligt/larvigt men för mig var det stort att kunna säga NEJ när mina kära classmates skulle gå ut på frimispremiären igår. Jag var bra sugen där på dagen men på grund av dålig ekononomi och att jag ville bevisa för mig själv att man överlever att missa EN utekväll så valde jag att stanna hemma. Så bra kändes det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback