1/1

Första dagen på 2009. Jag har alltid, och verkar aldrig bli av med denna ångestkänsla som besöker mig denna dag. Det är så mycket bättre idag än många andra dagar. MEN jag har alltid någon slags jobbig känsla inom mig när det ligger ett helt nytt år framför mig. De är mer läskigt än spännande (som t.ex. min sambo tycker, han är smart och ser att de blir ljusare tider osv.) Jag får lite panik och vill veta hur året ska bli. Det är dessutom tre fruktansvärda månader som ligger framför en, januari - mars är ju inte de bästa månaderna. Men visst sen kommer sommaren...

Till något gladare. GÅRDAGEN! Den var underbar. Började med After ski, lite deg, sen bastu, sen fort göra sig i ordning och sist middag innan vi gick vidare till utestället där alla fjällturisterna hänger. Det var lite segt innan tolvslaget men jag och Daniel hade verkligen jätteroligt sedan och stannade längst av alla. De här med coverband är min grej ♥

Idag kanske det blir en promenad i solskenet, packning, pizza och framför allt vännermaraton på femman. Bilder från gårdagen kommer upp imorgon när vi kommer hem. Som förövrigt ska bli skönt, slippa sova två i en 1,90säng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback