Vilken bra dag!?

Vilken dag! Det har varit en bra måndag. Jag kunde ha överlevt utan den första föreläsningen som gav mig panik (milt sagt) men resterande dag har flytit på finfint.

Mamma gjorde mig stolt och höll en mycket bra föreläsning om ledarskap inför min klass på programkvällen. Jag är otroligt glad att hon gjorde det och är mycket stolt över henne. En dag blir jag som hon. Efter det drog pappa med mig på handboll, Lindeskolan mot Drott och det var kanske ingen fröjd för ögat men jag är glad ändå över att Linde vann (trots uselt spel.)

Efter matchen följde pappa med hem till oss och vi tittade på resor. Nu är det iallafall klart att det påskhelgen (12-15e april) antingen blir två nätter i Milano för att se Inter-Palermo eller Barcelona tre nätter för att se Barcelona-Recriativo på Camp Nou. Jag bryr mig inte om vilket : ) jag är bara så lycklig över att få bli bortbjuden, gå på häftig fotboll och kanske se lite vårsol!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback