Snart helg.

Veckorna bara springer iväg. Snart helg igen. Lördag, då vankas det storfest! Invigningsfest i huset där alla bor. Sebastian och Sebastian, Erik och Peder i samma hus som Emrik, mitt emot Lisen - en våning under Johan. Hej&hå! Men himlans praktiskt är det att ha vännerna på samma adress. På dagen planerar vi tjejförfest i en relax-lokal i mammas bostadsområde. Bada lite bastu och blanda drinkar innan vi kör igång på allvar.

Själv har jag nyss stått för matlagning, Kräftgryta med ris. Imorgon planerar jag Fetaost-biffar med Råstekt potatis. Jag blev även påmind om att jag har lovat Erik och Peder en trerättersmiddag som inflyttningspresent. Ni får hojta till om datum! (Och nej, som jag sa - inte söndag. Då lovar jag att maten inte blir god. Då är det möjligt att jag serverar bakis-donken. )

Ikväll blir det Hoffmaestro med älskling på Frimis. Ska bli riktigt roligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback