ikväll.

Några bra saker:

Greys (säsong 5) börjar på onsdag! Kärlek!
Jag får snart jobba och bli rik
Jag får snart besöka Stockholm, det var för längesen.
Den här skitkursen är snart slut. (6 veckor.)


Förövrigt. Om vi skippar de bra sakerna ska jag snart steka ägg. Det blir min kvällsmat för vi har nästan inget hemma. Ikväll på programkvällen insåg vi att meningen med kursen vi läser är att bli mer "medvetna". Och hur fan examineras man i det undrar jag? Det ska bli spännande att se på onsdag. Jag längtar mer och mer tills nästa kurs. Jag ska lyssna på Kanye West nu. Han är lite utav min gud ("Du skall inga andra gudar hava.." hum?)"

Jag ska även titta på den nya, 183 dagar på ettan kl. 20.00, och jag ska banne mig inte alls gräma mig över att jag inte pluggar. För imorgon ska jag inte göra något annat. Så detta får bli en uppladdning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback