Dubb dubb dubb.

Men tänk, nu blev jag så lycklig så jag håller på och dör. Helt plötsligt bara går allt bra. Visst är Februari en jävla skitmånad men efter lite roliga telefonsamtal känns allt så bra.


Fick ett samtal från Stockholm idag där min gamla arbetsgivare och studio berättade att jag har 30 avsnitt att dubba fram tills sista mars. Det är av en serie som heter Winx Club som jag inte dubbat på 8 månader och trodde hade lagt ner men tydligen ska de satsas igen. Och det är så roligt för de är min favoritserie att göra! Så nu från mitten av februari till slutet av mars kommer jag vara i Sthlm en hel del torsdagar och fredagar när jag är ledig i skolan och dubba massa! Hur roligt som helst! Det är så himla fina pengar. Har precis ringt Matilda och jag får bo på hennes och Bodas soffa. Det är ju hur bra som helst! Då kan jag och Matilda dessutom planera våran hemlighet inför vintern 2010. WIHO!

Förutom detta så har jag en hel del spelningar framför mig, en rolig fest imorgon, kanske lite mer jobb som växeltelefonist, en utomlandsweekend i mars och dessutom är det vår snart! Vad lätt allt blev!



(Musa heter min karaktär, bruden i blått hår. Så himla bra namn på en seriefigur? nej.)

Kommentarer
Postat av: Jontee

Guud va kul för dig :) det låter ju hur kul som helst. Jo jag har en fråga till dig.. Var ska jag träna? Vilka gym är bra i den här stan? Har funderat på Nautilus Hagabadet för att det ligger typ en minut från jobbet men jag vet inte..Eller det som ligger nära Arenan. Vad tror du? Any suggestions?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback