Ett skepp kommer lastat...

Jag ska bara berätta en sak jag tycker är bra. Ni kanske inte alls tycker det är intressant men det är bara för att visa min process att uppnå ett av de tre nyårslöftena. (Att börja laga mer ordentlig mat.)



I Icas buffétidningar som man får när man har Icakort så skriver dem om fem kvällsmåltider (och recept till dem såklart) som tillsammans kostar under fyra hundra. Det är roliga och ibland lite ovanliga rätter. Sådant tycker jag är riktigt kul! Så vi har planerat in dessa fem stycken rätter tills nästa vecka. Jag tycker de ska bli riktigt mumsigt!

Såhär ser schemat ut:

Måndag: Pasta med Kyckling, spenat och fetaost.
Tisdag: Köttfärsgratäng med vitkål och curry
Onsdag: Morotspannkaka med purjolök och bacon
Torsdag: Spagetti med röd pesto och lammkorv
Fredag: Fiskgryta med majs och musslor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback