Idiotplugg.

En idiotplugg-vecka på ingång. Jag är riktigt nervös inför onsdag. Det brukar jag inte vara. Men det här känns inge bra. Examinationen den här gången går till så att dagen innan läggs 15 frågor upp på intranätet, dem ska jag lära mig utantill. Sen på onsdag får jag en enda fråga av dem femton som jag ska svara på inför klassen. Jag kommer alltså inte ha en aning om vilken jag får. Det är inte roligt! Tror nästan jag hellre hade haft salstenta.

Det passar i och för sig bra med pluggvecka, för Daniel jobbar två nätter och två dagar så honom ser man inte mycket av. Nu blire lite gröt-frukost och sen iväg till bibblan för att plugga med Elin.


(Dessa människor ska jag fika med i Forum 13.30! Lyllos mig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback