Tarik är ett mååååndagsbarn.

Patetiska jag. 01.42 och jag bloggar.
Men jag kan inte sova. Daniel kan.
Men inte jag.


Jag har spenderat en halvtimma med Greys och sedan har jag gjort en rolig upptäckt. Att min gode vän Tarik Basic har en blogg! Detta är jst sådär jätteroligt för att Tarik råkar vara en av de absolut roligaste människorna jag känner. Det är förövrigt han som förstör min karaktärs möjligheter att växa, men det är en annan historia.

Tarik har slagit vad om att lära sig åtminstonde EN Maggio-låt tills på onsdag kväll. Det blir spännande. Han har gått och vrålat "Jag blev ett mååååååndagsbarn" hela dagen idag. Jag brukar förövrigt sno Tariks brillor, jag tycker själv att jag ser väldigt intelligent ut i dem. Det kan behövas ibland. Som idag t.ex. , då snodde jag dem. Ville ju visa att jag kan vara lika smartie som min kära mor. Tack Tarik för det!

In med er och läs!
Nu ska jag försöka sova.
www.nogg.se/tarik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback