Smack that.

Att börja morgonen med en halvmils promenad från almby till hjärsta i solsken är ganka hurtigt men sjukt härligt! Det är en bra dag. Vi har promenerat och storhandlat, nu spelar Daniel match - jag anser det vara för kallt för att supporta idag. Jag ska städa lite, välja lite kläder tills ikväll och sedan laga mysmat till min fotbollspelare som dyker hem runt 19.00

Ikväll är det i alla fall fest. Tanken var att käka på Efesos med Sabina och hennes kollegor men jag sprar in lite pengar genom att skippa det och går istället på förfest hos Lisen som har massa stockholmare här. Sen kan jag möta upp Sabina och hennes brudar på Klaras. Det blir en bra kväll de här.

Nu gör jag en snabb oldie-spellista på Spotify. Jag behöver komma igång. Den här låten är perfekt :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback