Skräckisar

Igår visade trean Hide and Seek och idag Dolt under ytan (vet inte vilket det engelska namnet är). Dvs. trean måste ha något skräckfilmsmaraton, och jag har lyckats hamna framför det båda kvällarna. Dolt under ytan var min favoritfilm när jag var mindre, just för att den är så satans läskig. Har alltid haft svårt för övernaturliga grejer, blir stört rädd!

Till något trevligare så var konserten igår med Hoffmaestro galet bra och jag är så otroligt imponerat över vilket fantastiskt liveband dem faktiskt är. (Fredrik jag vet inte vad du snackar om.. satt du och sov i ett hörn?) Att ha sett dem live gratis känns lite för bra för att vara sant så jag funderar skarpt på att åka och se dem någonstans och faktiskt betala!

Nu blire sovdags.
Imorgon blire fixing inför helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback