Nästan - back on track.

Ja här händer det saker ska ni veta. Ledsen för dåligt bloggande men det blev visst en till sjukhusrunda.

I onsdags kväll mådde jag sämre än någonsin och fick väldigt hastigt hög feber. Min gode och söta vän Elin följde med mig till akuten igen (efter att jag promt skulle se en halvtimma av lillebrors teater) där fick jag ganska snabbt hjälp, pappa avlöste elin (Daniel jobbade natt) och jag blev sent på kvällen inlagd igen. Laktosteorin är nu nedlagd, likaså är gluten-tjafset. Tack och lov för det. Dock hittar man inget annat heller. Det är skumt och konstigt att kunna ha så svåra smärtor + feber utan att de hittar något. Men jag mår lite bättre och är glad att vara hemma.

Mamma skjutsa hem mig och jag förklarade bestämt att nu ska jag inte ligga inne på sjukhus förän jag får barn. HI! Hon blev lite chockad, hon tyckte det lät som något jag planerar snart. Men jag menade snarare att därför kommer det dröja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback