Mysdag.

Underbara dag. Frukosten imorse var super. Vädret är så himla fint och det var riktigt skönt att få strosa lite på stan. Däremot får jag jättepanik över att jag är pank och har redan hittat 10 klädesplagg jag måste ha till vårkollektionen, dock kommer dessa ha försvunnit när mina pengar ramlar in på kontot. Jag är trött på att vara student! (Bara 3,5 år kvar...)

Vi hade bestämt oss för att skippa presenter i år på alla hjärtans dag. Men Daniel ska ju bjuda mig ikväll, precis som imose så jag kunde faktiskt inte låta bli. Köpte en liten present på stan som han får när han kommer hem. Min bästa.

Nu kommer Elin snart. Plugg på en lördag. Det är grejer de.
Ha en underbar dag mina vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback