Missy.

Okej det skulle inte bli ett till inlägg innan ikväll.

Men jag läste lite gamla höst-inlägg och hittade en video med Missy Higgins. Och som vanligt börjar jag böla. Hennes skiva är nog en av de bästa jag någonsin hört. Den ger mig en klump i magen, den gör mig både så lycklig och så ledsen. Jag tänker tillbaks på september och oktober. Jag tänker på hur fantastiskt glad jag var att ha lärt känna Lisen, Elin och Anna. Vilken fantastisk klass. Men jag minns även alla nätter jag lyssnade på hennes musik och längtade ihjäl mig efter Daniel. Efter att han skulle flytta hem. Som jag hatade tågresorna!

Men nu gråter jag mest för att jag är så glad över hur bra allt är. Hur bra vi har det och hur sällan jag behöver sakna honom.


Kommentarer
Postat av: lis är din fis

Och jag är glad att ha hittat dig! Missy och du i mitt hjärta :) Kram!

2009-02-11 @ 17:25:43
Postat av: Anonym

Hon e ju helt sinnessjukt bra!! värsta hångelmusiken är va de e ;P min chef presentera mig för henne i höstas å ja måste ju stolt säga att ja har fått Anna Salin att börja digga henne me! =) haha

2009-02-12 @ 21:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback