Men då!

Hemma från lite mer än ett dygn på sjukhuset. Blev inlagd i förrgår natt och efter ett dygns prover och vidriga undersökningar fick jag åka hem 02.30 inatt. Jag vill bara hem, sova hemma - så min snälle morbror skjutsa hem mig. Jag kan ju inte säga att jag är fit for fight men lite bättre är jag nog, dock är utredningen inte klar så det är bara att fortsätta. Skönt att slippa sjukhuset i alla fall. Sängarna, lukterna, rummen - allt ger mig panik.

Precis vaknat. Daniel jobbar tills 17.30, jag ska snart promenera över till mina vänner i det kända huset. Sedan måste jag plugga. Plugga plugga plugga. Inte för det verkar som om jag missat något hittils. Men i alla fall. Någon gång lär väl den här hemska kursen ta fart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback