Mäkta förundrad.



Jag är mäkta förundrad
över hur handbollen kan ge mig sådant adrenalin. Det är en så himla rolig sport! I hur många sporter är det fortfarande spännande när 12 sek återstår av matchen och det skiljer ett mål? Nej, i de flesta matcher är matchen avgjord vid de sista tolv sekunderna, men i handboll kan man faktiskt få in två mål utan problem. Det kräver starkt psyke för att gå på matcher som dagens. Det var nästan onödigt spännande! Jag är ju inte handbollsexpert men det är riktigt häftig stämning i Idrottshuset och näst intill alltid fullsatt. Tufft att lilla Lindesberg drar så mycket folk..

Jag tycker att jag är en ganska rolig flickvän. Jag tycker det mesta är roligt och spännande. I alla fall om det är svensk idrott, utlänsk ger jag inte mycket för. Det beror nog på mitt bristfälliga kunnande. Får jag välja när det gäller sport (varför skulle jag inte få det?) går jag helst på handboll (Lindeskolan), Hockey (Färjestad) eller fotboll (ÖSK eller Hammarby).. men utöver dessa sporter finner jag inga andra sporter särskilt intressanta. Men tre räcker tycker jag. Man ska ju inte överdriva.



Kommentarer
Postat av: Jonte

Hehe jag har inte skaffat kortet ännu.. Har vart lite mycket att göra + att jonathan är en sjukt lat person. =P Dagensträning bestod av löpning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback