Lite önskningar sådär på morgonen.

Lite Miami Ink på tv, grötfrukost och en förbannad träningsvärk som gör att jag och Sofie bangar att träna idag (hon hade även för ont i halsen). Jag ska jobba några timmar hos papi och sen blir det repa repa repa. Snart spelning. Imorgon behöver jag åka runt med CV:n till sommarjobb även om jag tror att jag redan har ett. Man kan aldrig vara säker.

Imorgon vill jag även att båda Söderbergs fastigheter ska ringa och erbjuda oss en tvåa i stan och att Dubberman i sthlm ska planera in jobb torsdag och fredag denna vecka. Jag vill hinna jobba innan den här månaden är slut. Kan någon fixa allt detta? Det är väl inte att be om för mycket? Eller, när vi ändå är igång. Lite sommar? Lite utomlands? Lite barca igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback