It makes me so happy.

(Jag är så glad så jag spricker. Och jag kommer aldrig någonsin berätta vad som gör mig så glad. Tji fick ni.)


Dagen har varit till stor belåtenhet. Först mysig sovmorgon med Daniel och sedan en skapligt intressant föreläsning, följt av jobbmöte, kvalitetstid med flickorna hos Lisen och sist en liten titt hos Peder och Erik där Erik och jag tog oss en politisk diskussion såhär på kvällskvisten. En mycket sansad sådan ska jag poängtera.

Nu sitter jag i soffan, med ett brett leende på läpparna. Det är inte ofta man gråter av lycka (jag måste ju få retas lite.) Imorgon blir det träning och lite skola. Lisen kläckte en helt fantastisk idé ikväll gällande mig och Elin och vad vi ska sysselsätta oss med utanför skolan den närmsta tiden. En helt briljant idé som ska börja sättas i värket imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback