Idag är det inte roligt att träna, NEJ.

Snart träning och jag kan inte minnas när jag senast var såhär omotiverad inför ett pass. Jag är trött och hängig. Ska förhoppningsvis ta prover snart på Sjukan och kolla mina värden. Det fungerar inte att alltid vilja sova! Ganska ohållbart tror jag. Jag fick för mig att imorgon innebar sovmorgon men icke, 09.15 är det som gäller. Och på kvällen blir det Hoffmaestro med Daniel. mycket mycket bra! Jag som till och med fick fribiljetter idag.. (Hon såg nog hur fattig jag är)


Kommentarer
Postat av: Malin

Söt du var på kortet, men det är du ju alltid:) men du var x-tra söt nu iaf:) Ps. fick svar o det var positivt ( hmmm det lät inte helt bra det där) hehe

2009-02-03 @ 23:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback