Hoffmaestro till FRIMIS! (40 kr, jag dör!)

Väldigt nöjd kommer jag strax somna. Hitta nyss glädjande information angående att Hoffmaestro ska spela på Frimis på onsdag! Herregud, det är ju ett av mina största favoritband! Valdes (Rickard) som gick med mig på Kulturama gigar ju med dem ibland men tyvärr inte nu på onsdag. Hade varit kul att se/höra honom. Det var längesen. Hursom kostar hela kalaset 40 kr för en fattig student som mig vilket är helt sjukt. Jag skulle betala fem gånger så mycket för att se dem.

Förövrigt har söndagen varit bra. På grund av dålig hals har humöret sviktat men efter att ha kommit hem och landat i soffan, tänt lite ljus och sett en Beck-repris (Jag älskar fyrans brist på söndags-fantasi i tablån) så känns allt genast mycket bättre. Måste ta tag i plugget imorgon, ska även på proffice-möte angående vikariepolen och sist träna. Daniel jobbar första jobbpasset sen i augusti imorgon. 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback