Årets fest.

Så var Årets fest snart igång. Hej och hå, här börjas det tidigt. Jag ska åka till mami snart och få i mig lite ordentlig lunch. Känns som om det kan vara ett smart drag. Sen droppar tjejerna in runt 15.00 och då är det bastu, mys och drinkblandning. Jag, Elin, Ida från Strömstad/Stockholm, Anna och Jonna - Annas kompis. Runt 18.30 blir det taxi till huset där allt händer (Huset där alla bor) och där väntar alla vi kan tänka oss känna. I stort sett hela klassen + husherrarnas vänner från Stockholm, Värmland och Varberg.


Kommentarer
Postat av: Jonte

Jag tror inte jag orkar med ett ställe med as taggade idrottskillar.. Då får jag dåligt samvete..=) Då är jag nog på ett lugnare ställe.. Det (vikt)iga, hehe, är att det finns fria vikter.. Sen om det är frächt eller ett ryssgym spelar ingen roll. Vad är bäst då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback