Alla hjärtans planer.

På lördag är det alla hjärtans dag. En väldigt komersiell dag kan tyckas. Jag tycker nog så. Men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är lite mysigt. Daniel har planerat årets mys. Jag ska först bli bjuden på frukostbuffé inne i stan, troligtvis på Java eller Clarion. På kvällen ska han även ta med mig till mitt favoritställe och bjuda mig på mat. East west Sushi. Kommer bli en jättebra dag. Han är min bästa han.


Ikväll när Daniel jobbar natt ska jag umgås med mamma och morbror. Vi ska iväg och titta på lillebrors klass när de spelar "Folk och rövare i Kamomilla stad" på Wallerska skolan. Min lilla sötnöt är han! Ska bli roligt att se. Han har ju alltid fått springa på mina tusentals konserter och föreställningar, så snällt har han suttit och tittat fast det troligtvis inte alltid varit roligt alls. Jag däremot kommer bara tycka det är roligt, stolt storasyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback