The truth and nothing but the truth

Så var min lilla Malins tid i tvrutan slut. 10 onsdagar med Bonde söker fru är nu över och jag tror Malin tycker det är ganska skönt, även om jag kommer sakna det. Hursom helst har Malin, som jag tidigt nämnt, en blogg där hon skriver vad som EGENTLIGEN hände i avsnitten och så beskriver hon hur tv vinklat det som hänt osv.

Nu i sista avsnittet finns det mycket att skriva om. Det tv-tittaren såg var inte särskilt verkligt och jag tycker det är jätteroligt att även en del tidningar snappat upp vad som faktiskt hände under "Peckas val". Detta kommer självklart att komma upp i Malins blogg de närmsta dagarna. Så ni som tittat på programmet och vill veta vad som hände tycker jag ska gå in på bloggen :
http://malinsbedtimestory.blogspot.com

Jag kommer nog aldrig mer tro på något jag ser i tv.
Lite sjukt är det allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback