Som på nålar.

JAG KOM IN PÅ PERSONALVETARPROGRAMMET!


Yey, yey. Jag är glad idag. Jag hade i och för sig väntat mig att komma in men man vet aldrig säkert och mirakel har skett förr. Jag kom hursom helst in och det gjorde även min älskade Elin så nu ska vi plugga tre år till tillsammans. Det känns så bra. Vi kommer ha slitit på universitetet i 4,5 år när vi är klara i Januari 2013 : )

Förövrigt sitter jag som på nålar och är nervös för en annan grej. Jag skulle ha jobbat på fredag men har nu bett om ledigt. Och oj som jag vill ha ledigt. Jag + mina finingar från klassen är bjudna på stort julbord & julfest i Vingåkers på Tariks pappas hotell. Jag vill så gärna. Som en mysig avstluningskväll innan vi alla splittras inför julen. Även en liten avslutning eftersom jag och Elin ska vidare till en annan sektion.

JAG VILL HA LEDIGT! JAG BEHÖVER LEDIGT! SNÄLLA, GE MIG LEDIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback