Mitt hjärtegull has left the building.

Mitt hjärta och jag har tagit en kaffe på Espresso House ikväll. Sista kaffet innan vi ses igen 2/1-2010. Tänk, vi ses inte förän nästa år. Jag pratar alltså om Elin. Inte Daniel. Min Elin som lämnar Örebro för Strömstad imorgon bitti. Jag tycker det blir så tomt när hela mitt favorit-kollektiv flyr staden för att återvända till sina hemstäder.

Vi gjorde något roligt under kaffestunden. Vi skrev ett brev. Ett brev som vi inte får läsa förän den 18/12-2010. Det vill säga om ett år. I det brevet har vi skrivit ned allt vi förväntar oss utav år 2010 och jag slår vad om att det kommer bli många härliga skratt när vi ser tillbaka och ser hur många rätt vi prickade in.

Vad som står i brevet - det förblir dock hemligt. (Anka och smula. )



(Världens godaste jul önskar jag dig mitt hjärtegull. Hälsa Strömstad från mig. Du kommer saknas. )


Kommentarer
Postat av: En smule Elin.

Mitt hjärta. Du är väl ändå världens sötaste!

Jäklar vad många skratt vi kommer få när vi läser brevet, det kan bli allt mellan full pott och inga rätt. Nästan som en tenta i livet, åtminstone 50 procent för att få G. Haha.

God jul min smula. Jag saknar dig redan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback