Magiskt.

Den här helgen blir svår att beskriva. Jag har nog haft en av de bästa helgerna på hela 2009.

Fredagen i Vingåker var så över förväntan! Världens finaste julbord, god dryck, lekar fram tills 05.45 på morgonen, världens bästa klasskompisar och världens bästa julfest i allmänhet. Jag är så glad att jag fick ledigt för detta var verkligen något jag sent kommer glömma. Med endast 2,5 timmar sömn i kroppen från fredag till lördag så spenderade jag sedan gårdagskvällen hos David och Annelie, (med även Nina och Micke) där vi bjöds på riktigt riktigt god trerättersmiddag. Efter middagen blev det taxi till Conventum och även om Herr Winnerbäck inte riktigt levde upp till mina förväntningar vart det en magisk kväll som avslutades med drinkar på Lounge.


Bilder från både fredag och lördag kommer ikväll. Ni vill inte missa dom kan jag säga! Nyss hemkommen från stan och julklappsshopping ska jag nu börja plugga. Det tar emot. Men hey, snart lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback