Koffeinkickarna avlöser varandra.

Sitter på slottet (dvs. på jobbet) och skakar på grund utav alldeles för högt koffeinintag. Jag borde lära mig att mer än en kopp per eftermiddag klarar inte min kropp. Jag kommer troligtvis inte kunna sova ikväll, vilket är katastrof då jag 07.00 ska gå luciatåg på WUC (Wadköpings utbildningscenter). Jag måste alltså lämna sängen 06.00 imorgon bitti. Det känns sådär va?

Men, den goda nyheten däremot är att jag tillslut fick ledigt imorgon och kan spendera min fantastiska fredagskväll på Vingåker Hotell och äta ett fantastiskt julbord med mina favoriter. Det gör mig glad ända in i själen. ♥ Oj vilket spektakel det kommer bli! Festklädda och fina ska vi vara. God mat, idolfinal, lite lekar och underbart umgänge för att tillsist sova kvar på hotellet. Det kan inte bli bättre.



(Denna samlade skara kommer att infinna sig i Vingåker imorgon. Ja, och så Erik då förstås.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback