Frustration.



Dålig bloggning skylls på alldeles för mycket underbar kvalitetstid med mina kära. Då vill man ju liksom inte blogga.



Dagen idag har gått fort vilket på ett sätt är bra då jag vaknade med gräslig huvudvärk. Kanske var huvudvärken resultatet av en enorm frustration över hockeyn igår kväll? Jag var på plats (tror jag glömt nämna det) på Europas största hockeymatch genom tiderna. Nya ullevi, det vill säga utomhus, över 31 000 personer i publiken. Det var mäktigt. Vad som dock hade varit mer mäktigt hade varit om Färjestad förmått sig att vinna och inte skämt ut sig med ett himla tattarspel. Ingen vågade, inte agerade, ingen tog tag i spelet - nej, inte en enda nedrans passning satt rätt. Matchen slutade 4-1 till Frölunda och för att strö ännu mer salt i såren slog Göteborgs Kommun på stort och firade med fyrverkerier för flera hundra tusen över Ullevi. Det kändes sådär då, kan jag säga.


Men ja. Trevligt sällskap och en historisk upplevelse förgyllde ändå så att kvällen inte vart bortkastad. Nu ikväll kommer snart Malin hit till mig och umgås. Bara vi. Min Malin och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback