Ett försök..

Jag sitter här i sängen och kan inte sova. Som väntat. Jag längtar tills imorgon. Haha, jag beter mig som om jag inte vore ute och slirat på evigheter - men det ska bli så roligt. Tror inte vi fått till en enda utgång med allihop den här terminen så det blir guld.

Tarik smsade för ett tag sedan och bad alla oss gäster att smsa tillbaks två stycken hemligheter som ingen annan visste om oss. Vi får inte prata om det förän vi kommer till middagen imorgon. Hihi! Jag har smsat mina svar och jag tror ingen vet om dem men det är möjligt att Elin har mer koll än jag tror. Det visar sig.

Nu återstår bara klädesval.
Detta är ju ingen modeblogg men jag gör ett försök. Ni läsare får välja vilken av nedanstående klänningar som jag bör bära imorgon. (Antar att det inte blir någon anstormning i kommentarsfältet men vadfan, ett försök iaf!)



Kommentarer
Postat av: Ania

Rosa eller grått:)Alltså bild 1 eller 3. Jag kan spamma så blir det anstorming;)

Postat av: Lis

den grå blåsan!

2009-12-11 @ 12:25:00
Postat av: Linnea

Bild ett..eller den längst upp till vänster :)

2009-12-11 @ 13:49:26
Postat av: Anonym

Alla var jättefina på dig. Men den längst upp till vänster var lite extra fest-fin :)

2009-12-11 @ 13:53:01
URL: http://linakarinlinnea.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack sötnosar! Jag har inte bestämt mig än men det blir bild ett eller tre : ) tack för hjälpen!

2009-12-11 @ 15:03:28
URL: http://popsickness.blogg.se/
Postat av: Tilly

Den rosa baby! Såklart, du är så fin i den, (fast du är ju iof fin i allt,men det vet du) men du känner ju mig, så rosa! Hoppas du mår toppen, rings snart! Massa puss

2009-12-12 @ 11:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback