...

Sitter på jobbet och borde skriva klart min Wikipedia-artikel som är den näst sista examinationsuppgiften för Retorik B. Malin berättade just att det kl. 20.00 visas Bonde-resorna som enligt mig är ett måste att se. All cred åt Tv4Play! Senare visas ju även Paradise Hotel så jag vetti tusan hur mycket plugg det blir.

Dagen började med en underbart lång sovmorgon med min fantastiska sambo som jag knappt sett denna vecka då vi jobbar om varandra. Efter det vart det plugg i skolan, leverans till kunder och sist hamnade jag här. Imorgon planerar jag att köpa de sista julklapparna. Jag är lite knäpp, egentligen borde jag vänta tills den 23e med de sista för annars är risken att jag köper fler bara för att det är så roligt att ha något att göra de sista dagarna. Det är ett infall som min ekonomi absolut inte tillåter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback