Dec. 25, 2009

(Detta skulle ha publicerats igår .. men något hände tydligen.)

Så var julen över för denna gång och jag är precis lika nöjd som alla tidigare jular. Jag är sådär mysglad. Lycklig tror jag det kallas. Denna julen fick jag verkligen kvalitetstid med dem jag tycker om bäst, och det är väl precis så som julen ska vara? Daniel föräldrar besökte vi igår mellan tolv och sju, sen på kvällen firade vi hemma hos mami på Väster. Idag har vi ätit rester och firat ute hos papi i Norra bro.

Om en timme kommer min Malin hit. Malin som jag inte sett sen Oktober. Malin som jag alltid firar juldagen med. Malin som är sådär jättejättesaknad. Vi ska ha en toppenkväll. Jag är precis sådär lagom taggad som man bör vara för att kvällen inte ska spåra. Det blir en bra kväll det här.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback