Ineffektiv.

Underbara, älskade, lediga lördag. Jag mår förvånansvärt bra efter en väldigt rolig Kårenkväll och jag njuter till fullo av varenda lediga minut. Jag började denna lördag med brunch på Lilla Örebro med Mami, lillebror och morbror. Lilla Örebro´s tapastallrik kunde inte ha blivit bättre. Nu spenderar jag dagen hos la familia medan Daniel jobbar dygn. Planen var att cykla bort och hälsa på männen på brandstationen, fika lite och titta runt. Men regnet avstyrde det hela. Detta är en alldeles för bra dag för att förstöra den genom cyklande i regn.

Planen för dagen är att vara otroligt ineffektiv. Jag ska bara dega, umgås med bror och äta mammas mat. Det är lyxigt tycker jag! Jag brukar passa på att umgås mycket med dem när Daniel jobbar dygn och det är ensamt hemma. Lillebror är förövrigt bortskämd och fick en helt underbar Chelsea-adidasjacka av mami på stan. Så snygg är han!

Om bara Elin kan ta tag i sin bakislördag så kommer det nog upp lite bilder från gårdagen framåt kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback