....

Tisdag och bara fyra dagar kvar innan semester. Det sägs i tidningen att det ska bli fint väder nu i veckan och det tackar vi för, för på fredag åker vi till Strömstad ♥ Det blir grejjer det! Dagarna rullar mest på just nu. Helgen var jättefin. Förfest/flyttfest hos Elin och sedan vart det Strömpis för min del där både Malin, Chrille och Daniel var.

Gårdagskvällen spenderade jag hos Sofie med att ha klass för henne och hennes kompis Elin. Gick mycket bra för att vara min första "riktiga klass". Hittils tycker jag allt är så himla roligt och jag verkligen älskar all planering och detaljarbetet. Fick ett samtal förra veckan och blev bokad för dubb den 18/8 i Stockholm. Planerar att stanna en natt då, hälsa på lite vänner där borta. Lisen? Hur ser de närmsta dagarna ut för dig runt den 18e?


Kommentarer
Postat av: Lis

DET SKA JAG KOLLA! Åh va roligt!!

2009-08-04 @ 10:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback