Smulpaj



Idag när jag kommer hem ska jag baka! Hallonpaj är planen. Jag får alltid ett behov av att baka när (Äppelpaj är min favorit men min kära sambo är för kräsen). Jag har inga övriga planer alls vilket är ytterst ovanligt för fröken Iggström så jag tror det blir att läsa ut Neil Strauss "Spelet" hemma i soffan och sedan börja kolla på packning inför helgen.

Tänk att jag ska få träffa min
Elin om några dagar! Elin som jag inte sett sedan 12/6. Det blir nästan två månader. Och den 1/9 har vi känt varandra ett år. Visst gick året fort, det bara försvann - men det känns verkligen som om jag känt Elin i mer än ett år. Mitt hjärta. (Elin, jag ska baka SMUL-paj, förstååår du? hihi.)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, visst är det knäppt. Det känns som vi alltid har känt varandra! Jag saknar dig som en tok och längtar ihjäl mig efter fredagen. Solen har äntligen tittat fram här i Strömstad (jag tror vi såg den senast i juni!), vädergudarna (smhi?) känner nog på sig att du snart kommer och att du vill ha sol!



Smulpaj! Kan det vara en smula...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback