Mysglad.

Hemma efter rep i garaget och sedan bio med Malin. Jag mår så bra ikväll. Det gör jag ju oftast men ikväll är jag sådär mysglad. Fick veta på telefonkonferensen ikväll, som vi mitt MK-team har varje söndagskväll, att jag vunnit vår första utmaning! Att vinna är ju alltid trevligt men i detta fallet var det mer en bekräftelse att slit belönar sig. Om man nu kan kalla det slit, allt är ju bara roligt!

Filmen, "Sommar med Göran", kommer nog att hamna på topp-fem över de absolut sämsta filmerna jag någonsin sett. Att det inte skulle vara någon oscars-film hade jag ju förstått, men lite sådär mesrolig kunde den åtminstone väl vara? Den var inte rolig alls och jag kan nu i efterhand knappt säga vad som skulle kunna kallas för handling i filmen.

Imorgon blir det ännu en sovmorgon för att senare på eftermiddagen gå på MK:s kickoff på Elite Hotell. Har bjudit med mig Sofie som gäst och det kommer bli toppenroligt att få träffa massa nytt folk. På tisdag gör jag STHLM! Det blir grejjer det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback