Kväll..

Så var det kväll igen. Jag har spenderat dagen i Askersund med Sabina. Vi lånade pappas bil och åka dit för att fika lite. Mycket mysigt och spontant, och framför allt var det vad en rastlös Emma behövde. Efter det följde jag med mami för att titta på lillebror som sprang en mil i BlodomLOPPET. Han sprang på ca. 50 minuter, det är verkligen grymt för att vara 12 år!

Nu ikväll har jag varit duktig. Diskat, plockat undan massa och påbörjat en tvättning som fortsätter 07.00 imorgon bitti.
Daniel jobbar natt och jag funderar på att erbjuda honom en frukostdejt med mig imorgon på Java. Var länge sedan jag åt deras frukostbuffé.

Det här vart ett tråkigt inlägg men mitt liv är ganska tråkigt just nu. Jag vill ha skola faktiskt. Hur knäppt är inte det? Men ge mig struktur och min underbara klass så blir allt bra igen. Jag är trött på händelselösa dagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare, du kunde ha följt med i min rosa resväska=)skicka din adress så får du ett gulligt vykort av mig när jag ligger o glassar i solen o njuuuuuuter av ledigheten o sommaren;)

2009-08-20 @ 23:01:58
Postat av: Elin

Vad duktig lillebror är! Förstår att det är en himla stolt storasyster som hejade på brorsan.



Tre dagar kvar till Örebro!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback