Knäsvag över dessa sablans sköningar.

23.00 och mycket nöjd med min söndag. Om gårdagen var ett bevis på att ineffektivitet så var denna dag Emma i sitt esse.

Jag avslutar med en mycket bra känsla i magen och bjuder på ett klipp med en låt och en musikalisk insats som får en gammal sångnörd som mig att vekna. Håren på armarna reser sig av välbehag och även om vi bortser från hur fantastiskt stämmorna går ihop och hur Hoffes&Melo:s röster tillsammans gör mig knäsvag så är detta gäng ett av de skönaste jag någonsin sett och en stark anledning att se videon även om man är tondöv.

(Om länken inte fungerar :
http://www.youtube.com/watch?v=xftXg7hf0O4)


Kommentarer
Postat av: Mattias

Har du blivit nå stark än?

2009-08-31 @ 14:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback