Det är visst någon som är tillbaks..



Min Elin är tillbaks! Hon har precis varit hos mig och hämtat lite saker. Äntligen är hon i Örebro! Med sig har hon även storebror Marcus som också ska flytta hit och plugga. Ska bli roligt att få lära känna honom lite bättre. Förutom Marcus flyttar tre andra Strömstads-kompisar till Elin hit. Värsta invasionen ju! Elin och jag ska ta med två av dessa brudar ut på lunch imorgon (LÖNING!). Får Elin bestämma tror jag det blir Njuta. (Elin, på allvar, hur många andra ställen har du lunchat på i Örebro? Två? hihi)

Nu sitter jag redo för att snart åka iväg på mitt första MK-måndagsmöte. Det ska bli så himla roligt att få träffa massa nytt folk, inspirerande människor som sysslar med samma sak. De gillar jag ♥ Jag borde egentligen lägga in en bild på min dress för kvällen, jag ser sjukt BUISSNIES ut! Jag måste ju följa dresscoden. Men bild kommer en annan kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback