Aldrig mer..

En låt på spotify förde mig tillbaks till förra hösten. På bara en hundradels sekund var jag tillbaks till kalla nätter, gråa dagar, tentaplugg i ångest, timmar av saknad och långa tågresor mot Skövde. Tänk vad en låt kan göra..



När jag nu tittar ut på min balkong och endast möts av regn, regn och åter regn inser jag att det är höst snart. Riktigt snart. Men när jag fick höra låten så insåg jag hur glad jag är att det är hösten 2009 nu, och inte 2008. Även om min första höst på universitetet var fantastisk och likaså alla kvällar med Lisen&Elin så är det en enormt härlig känsla att veta att jag troligtvis aldrig mer behöver sakna någon som jag saknade Daniel förra hösten. Likaså aldrig mer så känna mig så ensam som jag var då.


Aldrig mer saknad.
Aldrig mer en ensam höst.
Aldrig mer ångestfyllda tågresor.
Oj, vad jag älskar dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback