Butterfly

Tänk er - igår bloggade inte jag! Det var längesedan jag missade att blogga - hur tragiskt är inte det? Himla nörd.

Men hur som helst. Helg snart och helt fantastiskt väder. Jag jobbar några timmar nu efter en föreläsning i skolan. Ikväll blir det bara lugnt med mys hemma i soffan. Jag ska laga oss lite god mat tänkte jag. Kanske dricka upp vinet från igår. Imorgon blir det jobb hos papi och på kvällen ska jag, han och Sabina gå på Risbergskas konsert. Det är alltid lika roligt!

Igår kväll hade jag Mary Kay party hemma och gud vad roligt det var. Riktigt bra kväll med himlans fina tjejer. Vi höll på från 17-22.30 och konstigt nog så handlade jag ordentligt trots min ytterst DÅLIGA ekonomi. Hur kan de komma sig? (Ingen karaktär emsi?) Bilder kommer ikväll.

Måste säga att låten under spelas ordentligt ofta i Ipoden när jag är ute och cyklar. Mraz är ruggigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback