Mean Mr Mustard






Passar på att göra lite reklam här på bloggen för mitt underbara band. Vem vet, kanske sitter någon läsare där ute och är i behov av ett ruskigt bra coverband till ett bröllop, födelsedagsfest, föreningsfest, företagsfest, kick off, osv?

Vilka är vi och vad spelar vi?
Mean Mr Mustard heter bandet och har funnits i ca. 20 år. Dvs. i olika uppsättningar med olika medlemmar. Vi är en härlig spridning i såväl åldrar (20-45) som musikinfluenser. Anlitar man oss får man höra allt från AC/DC, Robbie Williams, The Who, Abba, Amanda Jensen, Michael Jackson till Donna Summer. Vi blandar genrer som soul, pop, rock, blues, jazz och disco. Vårt motto är att vara ett band man kan dansa till utan att behöva spela dansbandsmusik.

Vi försöker ofta undvika de vanligaste coverlåtarna men försöker ofta utgå ifrån att "spela låtarna du glömt att du kommer ihåg". Musiken ska tilltala alla åldrar och generationer. Vill man som bokare önska låtar eller repertoar går det bra om tid finns annars brukar vi skicka våran aktuella låtlista om man vill veta vad man får. Priser varierar beroende på tillställning och längd. Vi är ganska flexibla och tycker mest att det är roligt att få spela så pris går alltid att komma överens om.

Visst låter det bra? : )

Om någon där ute är intresserad så maila mig på
[email protected]




Kommentarer
Postat av: Christine

Åhå vad häftigt! Jag måste bara få höra er nån gång så jag vet hur ni låter!! Men det kan väl inte vara annat än superduper bra!!!

2009-04-19 @ 23:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback