En grå skärtorsdag

Jag har aldrig varit någon "fan" utav påsken. Jag tycker det är en ganska deprimerande högtid. Sitter på jobbet nu och jobbar halvdag. Det är riktigt grått och trist ute, att cykla hit kändes inte jättemotiverat men vad gör man inte när man har en ny livsstil att hänge sig åt. INGEN MERA BUSS! (Det vore fint om jag tog cykeln av miljövänliga skäl men icke, det är endast av studentekonomiska orsaker. )

Efter jobbet blir det lunch hos Pygge. Jag åker alltid till honom när jag är sugen på Dillstuvad potatis och rimmad lax. Ska även hinna med ett träningspass och fika med Elin E och Sabina ikväll. Det var alltför längesen! Imorgon ska det packas, tittas på Daniels match och på eftermiddagen gå på ÖSK-Elfsborg med Erik, Erika och Daniel.


(Jag och Sabina, april 2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback