Dubbel glädje.

Det är verkligen världens bästa dag idag! Jag vill inte ens vara nära att uppfattas som en sportblogg men det måste få vara mycket sport nu. Slutspelsperioder överallt.


Linde vann Handbollen och matchen var verkligen helt fantastiskt. De spelade så himla bra och det var sjukt spännande! Nu väntar sista avgörande, femte matchen mot Allingsås borta på onsdag och vinner Linde dem är de för första gången i Semi-final! Även mitt älskade Färjestad vann idag med 3-1 mot HV. Nu står det alltså 2-1 i matcher och på tisdag kommer jag, Daniel, Erik och Pappa befinna oss i Löfbergs lila arena. På onsdag tror jag guldet är hemma i värmland igen.

Vid 20.00 dyker Elin upp här hemma hos mig. Jag ska laga mat åt oss. Min signatur-rätt. "Fetaost-kyckling och bladspenat." Det blir mysigt. Gårdagskvällen hos Lisa och Gustav var mycket mysig och det ska bli väldigt roligt att få sjunga på Victors dop den 25/4.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback