Söndagsplaner.

Har precis ätit en riktigt god söndags-frukost ensam i soffan då Daniel stack iväg för att jobba dygn vid 07.30 imorse. Jag har en hel del inplanerat idag. Först nu står plugg på schemat, sedan lite träning på Friskis och vid 16.00 blire sjukt avgörande handbollsmatch i Idrottshuset. Linde-Allingsås, det står 2-1 i matcher till Allingsås och idag måste Linde vinna annars har Allingsås gått vidare till kvartsfinal.

På tal om något annat så hade jag när jag vaknade ett röstmeddelande på telefon som hade inkommit 01.15. Det var Tarik och hans vän Dennis som hade projekt övertalning. De har fått för sig, ordentligt, att jag ska söka IDOL och dem som känner mig vet att detta är det sista jag någonsin skulle göra. Tarik har tjatat hela veckan och sagt att han ska anmäla mig i smyg, ni vet så att dem kommer och hämtar en. DET VORE HEMSKT! och jag lovar, jag suktar inte efter bekräftelse utan jag tycker helt enkelt att IDOL är riktigt riktigt pinsamt och därför skulle jag aldrig söka.

Men visst, Tarik det är gulligt av dig : ) Det kommer dock aldrig hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback