On our way..

SÅ var det packat och klart. Jag borde sova - jag ska nämligen sitta i bilen om 6 timmar på väg mot Skavsta flygplats. Men nej, jag sov ju såklart till 10.30 och utnyttjade min sovmorgon till max. Känner jag min sambo rätt blir det inte mycket sovmorgon på semestern. Nej här ska varje minut utnyttjas till fullo. Han är söt.

Dagen har varit hur bra som helst. Började med en frukost på balkongen i strålande sol (festade till det med varm nyponsoppa och vaniljglass) för att sedan luncha med mami, papi och lillebror på Jensens Boefhouse. Sedan strålade vi samman med Daniel, Erik och Erika och lite andra vänner för att se ÖSK förlora mot Elfsborg med 0-1. Första förlusten mot Elfsborg på hemmaplan, på 39 år ska tilläggas. Lite trist men ingen större sorg över det. Fikade med Josi på Bara Vara och nu ikväll har vi gjort egen pizza.


(Kan det bli mer vår? Chinos, jeansjacka, ballerina och gigantiska vintage-brillor.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback