Nagra minuter over i Barca...

Vi har nagra minuter over sa jag passar pa att blogga lite.

Vi har det jattebra och det ar sa valbehovligt med semester. Igar drog vi en rejal shoppingrunda och expert som man ar hittade jag mina tre par skor (Converse, seglarskor och pumps) + en superfin klanning. Vi hann aven med att strosa lite och pa kvallen gick vi som planerat pa fotboll. Barca - Recriativo. Det var verkligen sa himla tufft! Arenan var sjukt stor, sjukt maktig och vi fick helt enormt bra platser. Det blir ju lite ironiskt att man dagen innan varit pa fotboll hemma i Orebro och sett OSK for denna fotboll ar verkligen stort bra.

Idag ar det manga affarer som ar stanga sa planerna ar att bara tat lugn. Strosa lite, ata god mat och bara hat bra utan stress. Vadret ar absolut inte det basta men det har jag lart mig leva med. Jag ar bara glad over att vara ledig i denna underbara stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback