Godnatt Lisen.



På Lisens söta begäran ska jag nu göra ett kort inlägg innan jag glatt men en aning förvirrat slockar i min goa säng.

Jag har inte bloggat för praktiken tar upp mycket tid. Dock jag har jobbat hemifrån idag och fått en hel del gjort. Har även lunchat med Daniel och pappa. Ikväll har jag repat och nu kom jag precis hem ifrån Peder&Erik där jag bollade lite idéer kring arbetet. Jag ska förövrigt tillägga att jag har varit riktigt ynklig idag, jag har nämligen haft sjuklig träningsvärk efter passet igår kväll som jag gick på med Elin. Världens bästa pass! Från och med nu är tisdagarna heliga, Peters pass ska bli min vana.

Lisen: När ska vi ta din ridtur ute hos Sanna? Snaaaart, hoppas jag! Ska bli så roligt. Det var ju din födelsedagspresent :)





Kommentarer
Postat av: Lis

Mysunge! :) Jag behöver era bloggningar.

Har tenta på valborg och efter det är jag ganska flexibel vad gäller ridningen! :) Ska bli skitkul, tänkte på det senast igår faktiskt! Puss!

2009-04-23 @ 15:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback